سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 7 خرداد 1402/ شماره 759
عناوین خبری امروز: کاهش یکپارچه قیمت‌های جهانی, ثبات نیما در 28.500, صعود دلار به 52 هزار

 

کاهش یکپارچه قیمت‌های جهانی
مطابق شنبه‌ی هر هفته، جداول مقایسه ای قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه، 26 مه 2023، امروز در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس اطلاعات نشریه پلتس، قیمت ها روندی کاهشی داشتند. پ پ ها، سنگین تزریقی و ABS بیشترین کاهش را نسبت به هفته گذشته داشتند. در نشریه آیسیس نیز، قیمت ها همگی روندی نزولی داشتند. ABS، سبک فیلم و سنگین بادی در نشریه آیسیس بیشترین کاهش را تجریه کردند.

ثبات نیما در 28.500
میانگین هفتگی فروش حواله کالاهای اساسی همچنان در قیمت 28 هزار و 500 تومان، بدون تغییر است. قیمت های پایه‌، فردا در حالی اعلام خواهد شد که دلار نیمایی بدون تغییر است و در مقابل قیمت های جهانی نسبت به هفته گذشته عمدتا روندی کاهشی داشتند.

صعود دلار به 52 هزار
دلار که هفته گذشته در مجموع 400 تومان رشد داشت و بازار را با 51 هزار و 700 تومان به پایان رسانده بود، شروع هفته را با روند صعود به کانال 52 هزار تومان آغاز کرد. تا ساعت 15 با 400 تومان افزایش نسبت به آخرین قیمت هفته گذشته، هر دلار، 52 هزار و 100 تومان پیشنهاد می‌شد.

در مرکز مبادله ارز و طلای کشور نیز، دلار نسبت به پنجشنبه، تغییری نداشت و 42 هزار و 506 تومان قیمت خورد. در صرافی‌ها هم، تا لحظه تنظیم این گزارش، هر دلار در محدوده‌ی 42 هزار و 506 تومان به فروش می‌رسد که نسبت به پنجشنبه بدون تغییر است.

ثبات نسبی در قیمت های بازار
با توجه به کاهش قیمت های جهانی، قیمت های بازار، امروز عمدتا روندی کاهشی و بدون تغییر داشتند. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس، قیمت ها عمدتا بدون تغییر و در برخی گریدها تا 300 تومان کاهش داشت. در کالاهای mfi بالای گروه پ پ نساجی، 300 تا 500 تومان کاهش و در mfi پایین ها نیز تا 500 تومان کاهش، ثبت شد. گروه پ پ شیمیایی هم امروز بدون تغییر تا 1000 تومان افزایش را تجربه کردند. کالاهای گروه پی وی سی با 1000 تومان افزایش نسبت قیمت های پنجشنبه گذشته پیشنهاد شدند و پت های بطری، بدون تغییر ماندند.

پایان هفته برنت با 77 دلار
برنت که معاملات اول هفته را با قیمت 75دلار آغاز کرده بود، در طول هفته بین 75 تا 78 دلار نوسان داشت و در نهایت معاملات هفته را با 77 دلار به پایان برد. قیمت پایانی نفت برنت در معاملات جمعه، 77 دلار و 12 سنت بود.

شروع هفته با ریزش 34 هزار واحدی
بعد از رشد 24 هزار و 728 واحدی بازار سرمایه در هفته گذشته، بورس تهران امروز و هفته جدید را نزولی آغاز کرد و شاخص کل در پایان معاملات با ریزش 34 هزار و 716 واحدی، به 2 میلیون و 231 هزار واحد رسید.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟